Формування інноваційної компетентності педагога

29 березня 2017 року відбулося чергове засідання педагогічної ради Рівненської ЗОШ №23, під час якого вчителі школи з’ясували особливості формування інноваційної компетентності як невід’ємної умови становлення і розвитку сучасного педагога.

Педрада пройшла у формі уроку. На мотиваційному етапі вчителі з’ясували, що зміни – це обов’язкова складова життя, а тому інновації в освіті теж не зворотні. Використовуючи елементи тренінгу «Берег надії – берег реалізованих сподівань», педагоги визначили цілі педагогічної ради. Об’єднавшись у групи, працювали над створенням опорної схеми «Інноваційна компетентність вчителя», з допомогою якої узагальнили результати роботи протягом педради та виробили пропозиції щодо порушеної проблеми.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Саприкіна Н.О., виступаючи із доповіддю, звернула увагу колег на досвід педагогів школи, яким властиві чітка мотивація інноваційної діяльності та викристалізувана інноваційна позиція, здатність не лише включатися в інноваційні процеси, але й бути їх ініціатором. Однак у закладі є й певні проблеми: не завжди вчитель усвідомлює значущість, актуальність власних інноваційних пошуків і відкриттів, вміє вибудовувати цілісну самоосвітню програму, яка враховувала б освітні стандарти, нові педагогічні орієнтири, продуктивно та нестандартно організовує навчання й виховання, не на достатньому рівні володіє технологіями, формами і методами інноваційного навчання. Тому Наталія Олександрівна запросила колег до діалогу, обміну досвідом для того, щоб знайти шляхи вирішення зазначених проблем.

Про значення передового педагогічного досвіду в інноваційній діяльності вчителя, особисте продуктивне зростання, самоосвітню діяльність, інноваційні освітні технології, створення єдиного інформаційного простору розповіли учителі Корш Н.М., Семенюк О.А., Ткачук В.Л., Козяр О.Є.

У роботі педради активну участь взяла психологічна служба школи: психолог-методист Бондарчук Н.П. ознайомила присутніх із особливостями сучасних учнів – поколінням Z, яке вимагає від вчителя не лише нових підходів до організації навчально-виховного процесу, а й постійного особистого і професійного зростання. Соціальний педагог Каленюк Т.П., яка провела напередодні опитування серед вчителів, повідомила, що колектив готовий до інновацій на 98%.

На рефлексивно-оцінювальному етапі вчителі вказали, що цілей, визначених на початку засідання, було досягнуто.

Наприкінці як домашнє завдання педради-уроку були озвучені рішення, серед яких започаткування роботи «Салону інновацій», де двічі на рік буде презентуватися педагогічний досвід учителів школи, інноваційні ідеї, методичні знахідки, творчі надбання з проблем навчання та виховання молоді.

Заступник директора з навчально-виховної роботи
Саприкіна Н.О.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.