ШПМ «Досвід»


План роботи
школи педагогічної майстерності «Досвід» з проблеми
«Використання ІКТ в навчально-виховному процесі як засобу активізації діяльності молодших школярів»
на 2017 – 2018 н.р.

Засідання 1

Дата проведення: 24.10. 2017 р.

Тема. Використання поштового сервісу Gmail в діяльності вчителя.

1. Використання Інтернет-ресурсів у професійній діяльності учителя. Електронна пошта – швидкий спосіб обміну інформацією.

Костюк В. А.

2. Переваги та особливості сервісу Gmail. Перелік нових можливостей.

Коробчук О. В.

3. Теоретичні основи користування електронною поштою.

Козяр О. І

4. Панорама творчих знахідок. Обмін досвідом з даної проблеми.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

Практична частина:
1. Створення/реєстрація акаунта на Gmail.
2. Виконання простих налаштувань: змінити тему, створити контактні групи для організації розсилок.
3. Використання вбудованого чату.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

Робота між засіданнями

1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми.
3. Ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання.



Засідання 2

Дата проведення: 04.01.2018 р.
Тема.
Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень.

1. ІКТ і професійний розвиток учителя в контексті освітніх реформ.

Парфенюк С. М.

2. Використання хмарних сервісів – новий етап у розвитку освітніх інформаційно-комунікаційних технологій.

Корш Н.М.

3. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи.

Поліщук Л. П.

4. Диск Google для зберігання/обміну великої кількості інформації та доступу онлайн.

Буханська О. І

Практична частина:
1. Можливості календаря Google. Створення календаря для особистого планування.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

2. Знайомимось із Диском Google (Google Drive):
– Вхід до сервісу та завантаження файлу.
– Створення документів Google.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

Робота між засіданнями

1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Опрацювання нових публікацій по впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в роботі педагогічних працівників
3. Ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання.



Засідання 3

Дата проведення: 02.03.2018 р.
Тема. Персональний веб-сайт вчителя як засіб розвитку його професійної компетентності у системі неперервної педагогічної освіти.

1. Особистий сайт учителя – вимога часу. Сучасний вчитель повинен бути в мережі: і з учнями, і з колегами.

Кирилюк В.С.

2. Персональний сайт вчителя – ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.

Корш Н.М.

3. Персональний сайт вчителя як одна із форм професійного портфоліо.

Талашок А.В.

Практична частина:
1. Сервіс Google Sites. Короткий огляд. Можливості.

Дьоміна Н.Ю.

2. Створення освітнього веб-сайту на платформі Google:
– Здійснити вхід до сервісу, додати ярлик Google Sites до сітки сервісів панелі Google.
– Реєструємо та налаштовуємо сайт. Додаємо гаджети та створюємо сторінки.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

Робота між засіданнями

1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Здійснювати систематичне поповнення матеріалами власного сайту чи блогу.
3. Створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.



Засідання 4

Дата проведення: 25.04. 2018 р.
Тема. Використання сервісу YouTube як джерело навчальних матеріалів у педагогічній практиці.

1. Удосконалення інформаційної компетентності учителя у галузі створення та використання інформативних освітніх продуктів on-line.

Додчук М.В.

2. YouTube — засіб для зберігання, перегляду й обговорення відеозаписів.

Березняк О.В.

3. Майстер-клас по розміщенню відео уроків у мережі Інтернет.

Корш Н.М.

Практична частина:
1. Як створити канал YouTube? Налаштовуємо канал YouTube.
2. Обробка відео засобами відеоредактора YouTube.

Слухачі школи педагогічної майстерності.

Робота між засіданнями

1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Створення каталогу відеоматеріалів для педагогічної діяльності.
3. Опублікування матеріалів роботи школи педагогічної майстерності у мережі Інтернет.