Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей.
Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська «Ла Страда – Україна».
Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12.00 до 20.00 короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), а також дає можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії, що зменшить кількість випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилась у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище.
Заступник директора з виховної роботи
Шевчук Л.І.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.