Нова українська школа

Під гаслом «Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті» 10 січня відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів. Через нестандартні форми роботи були розкриті актуальні питання сучасної оновленої освіти: педагоогіка партнерства, ключові компетентності та їх реалізація через ситуативні завдання, вмотивований вчитель, стратегія змін навчально-виховного процесу НУШ, сертифікація та інше. Через практичні завдання у групах, психологічні вправи, тренінги, тести освітяни розкрили багато нових понять та термінів. Озвучили проблеми учителя в сучасному світі та обговорили шляхи їх вирішення.

Піднімалася проблема сучасної школи щодо створення умов, за яких кожен учень мав би змогу навчатися самостійно здобувати необхідну інформацію, використовуючи її для власного розвитку, самореалізації, для розв’язання життєвих проблем. Звідси випливає необхідність учасникам методичного об’єднання спланувати методичні заходи з обговорення й осмислення нових програм і підручників, їх змістового наповнення, переорієнтація педагогів від предметного підходу в навчанні до компетентнісного.

Кожен з учасників цього процесу переосмислив своє бачення змін та модернізації освіти, розширив та оновив свій педагогічний словник, пов’язаний із НУШ.

Про особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини розповіла практичний психолог Бондарчук Н.П. Зворушливі відеоролики про виховання терпимості до дітей з особливими освітніми потребами примусили замислитися кожного.

Завершуючи засідання, вчителі зробили висновок, що виховуючи дітей, нинішні освітяни виховують майбутню історію нашої країни, а значить й історію світу.

Учитель початкових класів
Мандибура П.Б.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.