Булінг у школі: як діяти вчителям та батькам

Образливі прізвиська, глузування, піддражнювання, підніжки, стусани з боку одного або групи учнів щодо однокласника чи однокласниці – це ознаки нездорових стосунків, які можуть призвести до цькування — регулярного, повторюваного день у день знущання. Щоб не допустити прояву булінгу у школі , було проведено методичне об’єднання класних керівників, де педагоги дійшли до єдиної думки, що насильство, цькування, дискримінація за будь-якою ознакою і нетерпимість у школі є неприйнятними.

Психолог школи Бондарчук Н.П. та соціальний педагог Каленюк Т.П. порадили скласти правила поведінки у класі, а потім загальношкільні правила. Вони мають бути складені в позитивному ключі «як треба», а не як «не треба» поводитися. Правила мають бути зрозумілими, точними і короткими. Також проведені різноманітні вправи, які можуть використати класні керівники у своїй роботі. Заступник директора з виховної роботи Шевчук Л.І. ознайомила вчителів з нормативними документами щодо цього питання, а також представила методичні матеріали на допомогу класним керівникам щодо протидії булінгу.

Педагоги школи зробили висновок, що для успішного попередження та протидії насильству треба проводити заняття з навчання навичок ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів.

Голова методичного об’єднання класних керівників
Мартинчук Н.В.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.