План роботи
школи педагогічної майстерності «Досвід» з проблеми
«Використання ІКТ в навчально-виховному процесі як засобу активізації діяльності молодших школярів»
на 2017 – 2018 н.р.
Засідання 1
Дата проведення: 24.10. 2017 р.
Тема. Використання поштового сервісу Gmail в діяльності вчителя.
1. Використання Інтернет-ресурсів у професійній діяльності учителя. Електронна пошта – швидкий спосіб обміну інформацією.
Костюк В. А.
2. Переваги та особливості сервісу Gmail. Перелік нових можливостей.
Коробчук О. В.
3. Теоретичні основи користування електронною поштою.
Козяр О. І
4. Панорама творчих знахідок. Обмін досвідом з даної проблеми.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
Практична частина:
1. Створення/реєстрація акаунта на Gmail.
2. Виконання простих налаштувань: змінити тему, створити контактні групи для організації розсилок.
3. Використання вбудованого чату.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
Робота між засіданнями
1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми.
3. Ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання.
Засідання 2
Дата проведення: 04.01.2018 р.
Тема. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень.
1. ІКТ і професійний розвиток учителя в контексті освітніх реформ.
Парфенюк С. М.
2. Використання хмарних сервісів – новий етап у розвитку освітніх інформаційно-комунікаційних технологій.
Корш Н.М.
3. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи.
Поліщук Л. П.
4. Диск Google для зберігання/обміну великої кількості інформації та доступу онлайн.
Буханська О. І
Практична частина:
1. Можливості календаря Google. Створення календаря для особистого планування.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
2. Знайомимось із Диском Google (Google Drive):
– Вхід до сервісу та завантаження файлу.
– Створення документів Google.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
Робота між засіданнями
1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Опрацювання нових публікацій по впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в роботі педагогічних працівників
3. Ознайомлення з педагогічним досвідом, який висвітлює дане питання.
Засідання 3
Дата проведення: 02.03.2018 р.
Тема. Персональний веб-сайт вчителя як засіб розвитку його професійної компетентності у системі неперервної педагогічної освіти.
1. Особистий сайт учителя – вимога часу. Сучасний вчитель повинен бути в мережі: і з учнями, і з колегами.
Кирилюк В.С.
2. Персональний сайт вчителя – ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.
Корш Н.М.
3. Персональний сайт вчителя як одна із форм професійного портфоліо.
Талашок А.В.
Практична частина:
1. Сервіс Google Sites. Короткий огляд. Можливості.
Дьоміна Н.Ю.
2. Створення освітнього веб-сайту на платформі Google:
– Здійснити вхід до сервісу, додати ярлик Google Sites до сітки сервісів панелі Google.
– Реєструємо та налаштовуємо сайт. Додаємо гаджети та створюємо сторінки.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
Робота між засіданнями
1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Здійснювати систематичне поповнення матеріалами власного сайту чи блогу.
3. Створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Засідання 4
Дата проведення: 25.04. 2018 р.
Тема. Використання сервісу YouTube як джерело навчальних матеріалів у педагогічній практиці.
1. Удосконалення інформаційної компетентності учителя у галузі створення та використання інформативних освітніх продуктів on-line.
Додчук М.В.
2. YouTube — засіб для зберігання, перегляду й обговорення відеозаписів.
Березняк О.В.
3. Майстер-клас по розміщенню відео уроків у мережі Інтернет.
Корш Н.М.
Практична частина:
1. Як створити канал YouTube? Налаштовуємо канал YouTube.
2. Обробка відео засобами відеоредактора YouTube.
Слухачі школи педагогічної майстерності.
Робота між засіданнями
1. Ґрунтовне опрацювання теоретичного матеріалу з даної проблеми.
2. Створення каталогу відеоматеріалів для педагогічної діяльності.
3. Опублікування матеріалів роботи школи педагогічної майстерності у мережі Інтернет.