Булінг у наш час став більш глобальним та масовим явищем. Вирішення цього питання потребує нових ідей та висококваліфікованих працівників. Варто зауважити, що саме навчальний заклад забирає більшу частину часу дітей та підлітків. Адже, саме у ньому молодь не тільки отримує знання, але і соціалізується, розвивається, проходить етапи становлення особистості та пізнання самого себе.
Варто наголосити на тому, що проблема насильства та цькування актуальна вже давно, але саме визнання та обговорення такої проблеми, як булінг, особливо в межах школи, з’явилось відносно недавно. Зокрема така тема була висвітлена на виховній годині учнями 11–А класу Рівненської ЗОШ №23 у бесіді щодо протидії шкільному булінгу та насиллю «Як реагувати на цькування, булінг».
Класний керівник 11-А класу
Фурман Р.П.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.