Ідентифікація образу освітнього закладу пов’язана з кабінетами – навчально-методичними комплексами, – в яких у Рівненській ЗОШ №23 забезпечено комфортні та безпечні умови для навчання та роботи учасників освітнього процесу.
Бажання вчителів та батьків допомогло створити затишну атмосферу в навчальних кабінетах закладу. Інтер’єр та облаштування кожного класу сформовані насамперед заради розвитку учнів. Педагоги подбали про добре облаштований простір кабінетів, що створює можливості для реалізації різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу. Варто наголосити, що саме завдяки активній співпраці з батьками було здійснено ремонт в усіх навчальних кабінетах закладу та забезпечено належні умови для навчання та виховання здобувачів освіти.
Кабінети початкової школи сучасно вмебльовані, оснащені технікою та наповнені дидактичними матеріалами. У кабінетах НУШ педагоги створили сучасний освітній простір, що забезпечує гнучку організацію та стабільність. Яскраві елементи декору, меблі, що наповнюють класи, активізують діяльність школярів, мотивують до пізнання нового (к.101,201,205,206,301,302,303,305,306). Кабінет музики 203 (завідувачка Фаєвська І.І.) налаштовує учнів на творчість. Інтер’єрний декор у вигляді яскравого малюнка на стіні створює настрій у класній кімнаті.
Універсальний дизайн, розумне пристосування – одна з умов реалізації сучасних освітніх траєкторій розвитку в кабінетах основної та старшої школи: 208 (завідувачка кабінетом Котенко І.П.), 212 (завідувачка кабінетом Марушкевич Л.В.), 213 (завідувачка кабінетом Саприкіна Н.О.), 217 (завідувачка кабінетом Вдовенко Л.Г.), 307 (завідувачка кабінетом Ющук Г.І.), 308 (завідувачка кабінетом Кухар Л.М.), 309 (завідувачка кабінетом Матіяш Є.А.), 310 (завідувачка кабінетом Мамотюк К.І.).
Позитивну атмосферу та естетику освітнього середовища створено завдяки унікальному дизайну всіх вищезгаданих кабінетів. Ідеться про гобелени, вишиті вихованцями різних поколінь нашої школи під керівництвом народної майстрині Лисюк Л.І.
Майстерні з обробки деревини, металу та обробки тканини, в яких здобувачі освіти набувають практичних умінь і навичок, знаходяться на першому поверсі закладу. Учителі трудового навчання Кроль О.О., Винник В.В., Зайцева І.В. знайомлять школярів зі спеціальним устаткуванням, яке полегшує процес виготовлення різноманітних виробів із ДВП, деревини, металу, тканини, ниток, що не раз були предметом цікавих та оригінальних виставок у школі.
Кабінети інформатики 202 (завідувачка Дьоміна Н.Ю.), 214 (завідувачка Ткачук В.Л.), фізики 320 (завідувачка Бережнюк І.М.), географії 309 (завідувачка Матіяш Є.А.) забезпечені сучасним навчальним обладнанням і технікою, що дозволяє повноцінно реалізовувати освітні програми початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
Заклад підключений до Інтернету, існують бездротові осередки доступу до мережі.
Створення належного інклюзивного, розвивального та мотиваційного простору підтверджено атестацією кабінетів, у яких проходить навчання здобувачів освіти початкової, основної та старшої школи.
Ціннісне ставлення до суспільства та держави формується під час відвідування кабінету-музею учасників бойових дій на території інших держав імені Миколи Веремчука, колишнього учня Рівненської ЗОШ №23 (завідувач музеєм Новосад І. В.). При вході до закладу встановлено меморіальну дошку на честь нашого випускника Рєпіна Євгена, який загинув під час бойових дій на Сході України, про якого є окрема експозиція у вищезгаданому музеї.
Місцем зустрічі освітянської спільноти з книгою є бібліотека Рівненської ЗОШ №23, що знаходиться на другому поверсі закладу. Завідувачка Кривцова Н.М. завжди готова надати вичерпну інформацію стосовно книжкового фонду, новинок літератури, фахових видань.
Основним місцем релаксації, у якому здобувачі освіти проводять достатньо часу, є коридори. Тому для зручності вони обладнані дерев’яними лавами для сидіння, у коридорах початкової школи розташовані ігрові осередки. Жалюзі на вікнах та зелені насадження створюють приємний затишок, а розвішені по стінах гобелени сприяють естетичному розвитку особистості. Окрім цього, в коридорах облаштовані інформаційні осередки, де педагогічні працівники розміщують навчальну інформацію, оголошення, цікаві повідомлення.
Шкільна їдальня – найулюбленіше місце закладу освіти (завідувачка Нестеренко Т.А). Діти прагнуть дістатися туди якнайшвидше, тому що персонал дуже приязний і професійний. Страви смачні, поживні і збалансовані за калорійністю.
Спортивна зала призначена для проведення занять з ігрових видів спорту. Велика кількість світла і простору викликає бажання займатися спортом не тільки під час навчальних занять, а й у позаурочний час. Щодня учні набувають спортивних навичок, засвоєння яких підтверджено численними перемогами і нагородами. Мала спортивна зала тепла і комфортна, оснащена для занять гімнастикою. У ній займаються не тільки школярі, а й учителі, які відвідують фітнес-заняття для підтримки фізичної форми і життєвого тонусу.
У теплу пору року учні тренуються на шкільному спортивному майданчику, оснащеному спеціальними тренажерами. Зелене футбольне поле, бігові доріжки – місце для розвитку навичок майбутніх спортсменів.
У медпункті школи надає консультації дітям і педагогам досвідчений медик-спеціаліст Яцюк В.А. Вона володіє інформацією про особливості здоров’я учасників освітнього процесу, фізичну групу, графік щеплень. Здійснює первинний контроль за станом здоров’я дітей, проводить профілактичні бесіди і заходи.